من یظهر الله
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: ، ، |

من یظهر الله


                        امروزه از هر بهائي كه بپرسيد حسينعلي داراي چه مقامي است
                        مي گويند من يظهرالله ولي باب مي گفت كه بايد اسمش محمد
                        باشد كه با توجه به عقايد بهائيان اسمش حسينعلي است به
                        گفته باب بايد محل ظهورش مسجد الحرام باشدكـه بـا نظر
                        بهائيان بغداد است.
                        
                        مي توان نتيجه گرفت كه من يظهرالله به عقيده علي محمد باب
                        همان حضرت حجت(عج) است و نه بهاء الله .
                                         
                        
                        باب به مردم مژده ظهورش را داده و گفته هر كس در هر زماني
                        من يظهره الله را درك كرد هر چهاو گفت بپذيرد  و حتي اگر
                        يك نفر ادعا كرد كه من يظهره الله است حتي اگر او نبود باز
                        هم بپذيرد. به عقيده باب من يظهره الله محمد بن الحسن
                        العسكري است و محل ظهورش را مسجد الحرام مي داند.لقب او
                        قائم است .
                        
                    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : رضا فلاحتکار
تاریخ : 20 / 10 / 1391
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا